Galna familjen!!!

Beslutsångestesten har satt in...

Jag har ångrat mig..Lovis känns inte rätt...det är en Elma!
F tycker att jag är galen, men Elma va juh de namnet som låg bäst till innan hon föddes, när hon kom upp på magen frågade barnmorskan vad hon skulle heta då svarade jag utan att tveka Elma!

F har tyckt Elma, tills jag kom med Lovis i onsdags..o då blev det nog ett lite för snabbt beslut...

Vågar inte skriva att hon ska heta Elma...men Lovis är inte bestämt än trots allt...

Det är faktiskt jättejobbigt de här o inte veta vilket namn vi ska välja...man blir juh helt snurrig...
#1 - - Therese:

Åh, jaa, en Elma skulle jag också hålla med om att hon ser ut som =) å vet du,, det man säger först, e väl oftast d man ska köra på..Lr jaa, iaf gäller det för mig.. Jag hade ju också två (tre då..)namn som var de som gällde egentligen, men sen när lillan kom på magen, då var det bara så självklart att det va en emelie, o så fick det ju bli å =)