Så rädd...och nojjig =(

Kan inte låta bli att tänka på allt som kan gå fel med bebisen...
Tänk om den dör inne i magen?!
Tänk om den dör när den kommer ut?!
Tänk om den är missbildad, eller sjuk på något annat sätt?!

Jag känner som på mig att något kommer att gå fel, jag kände inte såhär med Albin, visst var jag orolig men inte såhär...
Har varit på 3 ultraljud och då har dem sagt att allt ser bra ut...men det betyder ju inte att det verkligen är så..

Har läst så många hemska historier om "friska" barn som bara dör, om människor som planerar begravningar för sina små bebisar...det kommer hända mig, jag känner det på mig..

Jag har sååå länge önskat mig en flicka, och det kan bara inte vara så bra att det blir en frisk liten överlevande flickbebis jag har inte den turen =(

Varför känns det som om något kommer att gå fel???

Sedan har jag ett s.k. lyxproblem också...går och nojjar över att könsultraljudet inte heller stämde, att därinne ligger egntligen en pojke (vilket också skulle vara fantastiskt) MEN nu har vi köpt allt i rosa och längtar verkligen efter våran flicka.
Är så inställda på att det ligger en flicka i magen, tänk vilken chock det blir om det kommer ut en pojke....
#1 - - Anna Hervestad:

Gumman då förstår dina tankar som du tänker, kan tänka så när jag ser Wilma då jag kände som dig när jag väntade henne



Jag tror att det med 100% säkerhet kan säga könet på tittut, han gör inget annat på dagarna än tittar på UL bilder



Är det nått du vill prata om eller bara säga så finns jag där för dig om du vill



Kram Kram Anna

#2 - - Lena:

Vännen!



Risken att något är fel är jätte-pytte-liten!!!

Och om något skulle varit fel med bebisen så skulle de ha sett det på nåt ultraljud.



Försök lägga bort oron, du mår inte bra av att fundera på det här!



Och skulle det bli en pojke, vilken rolig historia det blir om allt då! ;)



kram!

#3 - - Therese:

Gumman, vet du =) Det är inget fel på din lilla bebis, o ch allt kommer att gå jättebra!! Tror många tänker som du också, jag va ju jättenojig med emelie..Alltså, jag såg ju fram emot att hon skulle komma o längtade, samtidigt försökte jag att inte längta för mycket, för jag tänkte också att nåt skulle g¨å fel, o nej, o vid förlossningen skulle det ju hända miljoner saker..men duu, det e inga som helst fel på Emelie, hon kom ut, hon mådde/mår toppen hihi



Du kommer att få mysa med er lilla tjej om bara några månader! s Försök att inte oroa dig så mycket o njut av din graviditet istället =)



o vikka gulliga saker ni handlat, man håller ju på o dör av å bara se dem. Å babyskyddet e ju huur sött som helst =)

Kram på er!