Det här är jag!

Jag är 27 år, nyss fyllde måste jag tillägga då man känner sig väldigt gammal nu när man passerat 25 för ett bra tag sedan=)
Jag bor strax utanför Gävle i Valbo med min sambo Fredrik och våran underbara son Albin, 3 år i juli.
I magen växer en till liten groda, som vi väntar med stor spänning, "den" beräknas komma ut nån gång i mitten på oktober, 14 har det sagts men hur ofta stämmer det datumet?! Kan ju tänkas att den kommer lite tidigare med snitt, precis som Albin, men det är en annan historia.

Jag är förskollärare sedan 1,5 år tillbaka och jag jobbar just nu på en småbarnsavdelning i Valbo. För det mesta tycker jag om mitt jobb och trivs väldigt bra, dock är jag ju hellre ledig =)

Jag är otroligt otålig och energisk kan aldrig vänta, om jag inte absolut måste. Jag är envis och kan göra människor tokig =) jag ger mig inte! Jag är en arbetsmyra och har svårt att släppa kontrollen, jag vill ha det städat och undanplockat runt om mig...men hur lätt är det på en skala med en 2åring o en slarvig sambo?? =)

Jag är ekonomisk men trivs ändå bäst när jag får köpa nya grejer. Jag älskar att köpa nya inredningsprylar o göra om här hemma. Ibland kan denna kombination av enorm shoppinglust och snålhet (ekonomiskt  tänkande?!) gå åt ganska olika håll..

Jag är riktigt hemmakär, är helst bara hemma, men blir ändå rastlös ganska ofta det måste hända saker hela tiden..ännu en ekvation som inte går ihop...

slutklämmen kan väl få bli att jag nog är fruktansvärt kluven med mycket beslutsångest, men med mycket vilja! som ni säkerligen kommer att märka om ni fortsätter att följa min blogg =)
#1 - - Engla:

Vad roligt att du börjat blogga, såg adressen hit på FB :-)



Jag känner igen mig i mycket det du skriver, måste vara något med de som föddes den 25e maj ;-)



Kramar