Shoppoholist

Hjälp! Jag tror att jag har blivit "shoppoholist"..måste handla nåt när jag kommer in i en klädaffär...
Då är det inte till mig själv utan till Albin eller till "grodan"..o det är juh svårast att låta bli att handla till grodan.
Måste bara handla allt gulligt jag ser, hur ska detta sluta?!




Vita strumpbyxor med spets i rumpan och en svart velourklänning stl. 62, från Kappahl




Stickad klänning och passande rosa tights stl. 62, från Kappahl




Gråa jeans, lite utställda stl. 98, från H&M

Alltså Albin är så liten, han måste juh vara mindre än han ska..Dom här byxorna köpte jag i stl. 98, 2-3 år står det..Alldels för stora åt Albin..vad gör man? (förutom o köpa mindre kläder..=)

En till efterfrågad magbild kommer här, tänk att det är så spännande att se min mage =) men men såhär tjock är jag nu !

#1 - - Therese:

Men alltså, det e ju bara sååå spännande å gå o vänta juh! å när man inte ses så ofta så e det såå himla kul o se hu rmagen växer s Men duu, jag har nosat lite bland bäbiskläderna jag, men alltså, jag vågar inte köpa nå till er lill*, för du har ju typ redan handlat allt juhe :p