Rastlös

Jag är så rastlös, särskillt på kvällarna. I "vanliga fall" skulle jag sussa för länge sen, men nu är jag uppe o skulle kunna vara vaken länge till typ...men tvingar mig själv att gå o lägga mig eftersom jag måste upp tidigt med Albin.

Jsg tror att  den lilla grodan har lite dålig dygnsrytmn...kan det smitta tro? Grodan vaknar vi 21.30-tiden och håller låda=) på natten lever h*n rövare =) o på morronkvisten vid 4-5 tiden är h*n igång igen...under dagen är det ganska lungt.
Det sägs ju att dygnsrytmen den sista tiden håller i sig när bebben kommer ut...det lär vi ändra på =)

Å andra sidan kan min rastlöshet bero på att jag knappt kan bärga mig tills h*n kommer ut...måste få tiden att gå, Eftersom jag funderar, planerar o tänker på allt möjligt som ska göras o fixas så kan jag inte somna när jag går o lägger mig heller...hmm hur ska detta gå...3 månader med sena kvällar och lite sömn....
Ska det vara nån slags förberedelse inför vad som komma skall?!
Borde kanske passa på att sova nu..det lär ju inte bli tid för det i ooktober som det verkar =)

Bla, Bla..nej nu blev det bara massa svammel! Godnatt!!!



#1 - - Therese:

#2 - - therese:

hihi, va mysigt att den lill* gör sig tillkänna iaf =) Kan förstå att du har lite svårt o sova, det e faktiskt en liten bäbs på väg.. Du kanske får ta o prova lite avslappning, då kanske lill*n blir nöjd.. Fast duu, jag vet att emelie höll på sådär också, på typ samma tider, o hennes sömntider var ändå helt ok sen när hon väl föddes =)