Nu är det bestämt

Första veckan i oktober ska jag in på förlossningen för "bedömmning", när igångsättning kan ske.. vilket då blir inom en vecka.
Ja, det blir planerad igångsättning, senast 5-7dagar innan BF (14okt.)

Men dock med planerat snitt i reserv, jag kommer att ha möjlighet att be om snitt under resans gång, även då igångsättning påbörjats och det känns hopplöst, utdraget eller bara för hemskt så får jag ett planerat snitt.

Jag är nöjd med det vi kom överrens om idag, men det känns otroligt skrämmande men konstigt nog faktiskt lite spännande att ev. få prova på att föda "vanligt".
Men OJ va långt tid det är kvar ...3 månader!

#1 - - Lena:

Låter ju kanon det här!!!



Skönt att ni kommit fram till en bra lösning för er.



Kraam!

#2 - - Lena:

Jaaadu...vilket väder! BITTER



Kan bara hoppas på att det blir bättre igen. Annars kommer jag vara riktigt sur i höst! ;)



Vi har varit på minisemester till Stockholm där vi var på Skansen och Aquaria. Resten av semestern blir det små dagstripper tror jag. Furuvik, Kolmården, vänner, familj och förhoppningsvis en massa bad! =)



Har ni nå semesterplaner?



kram!