Babyrum

Projekt babyrum är inlett =)
Datarummet, som nu blir bebisens rum har flyttat ner i källarn. Alltså gu va grejer man samlar på sig, mycket att flytta undan, men nu är det tomt!
Målade första väggarna igår, knallrosa..nästan FÖR rosa för tilloch med mig...fick lite ångest över färgen ..de andra två väggarna ska vi tapetsera med en ljusare rosa kanske det blir bättre då?!
Men tänk om det kommer ut en pojke...då får han ett väldigt rosa rum =)

Tapeten kommer inte förräns om en vecka..så nu blir det att vänta lite till.


                                                  
                                                                Storebror hjälper till =)



#1 - - therese:

Hihi, hoppas ni haft mysigt, och att rummet blir bra, det tror jag säkert det blir =) Å duu, tänk på att även pojkar kan ha rosa rum :p

Jaa, det va ju lite synd att du inte kunde va med, men det e ju mitt i semestertider, det vet jag, o bröllopet kom ju även med liite kort varsel fnissMen ni e ju förhoppningsvis med på bröllopet, det e ännu viktigare juh =) Kram!

#2 - - Kerstin:

Hej! Ja allt gick bra! Och det tog väl ca 20 timmar från att värkarna började tills han var ute :) Hur går det för er då? Kommit på några fler namn? Ha det så bra! Kram

#3 - - Lena:

hej hej!



Låter ju superifnt med rosa rum!! Jag tror det blir kanon, du med dina målar-tapetserar-grejar-händer! ;)



Låter superskoj med en fika hos Johanna! Boka in nåt ni så hänger jag på! =)



Kram!