Pepparkaksbak

  


Igår bakade..eller iallafall kavlade, jag och Albin pepparkakor =) Vi fuskade ju då som ni förstår o köpte färdig deg!
Tycker att det är liite överkurs att baka egen!

Det är lite sjåigt faktiskt att baka när man har en skrutt i bärsele och en lagomt envis liten bagare att hålla till lags =)

Men tillslut fick vi till några pepparkakor...men jag föredrar nog ändå köpta pepparkakor dom är alltid godare.



När vi (eller jag) hade röjt upp efter baket spelade vi lite dataspel på
www.nickelodeon.se jag tryckte tydligen på fel  knapp tyckte Albin..han blev rasande och började slå och kasta saker på mig, då stängde jag av datorn och la undan den!

Vet ni vad ungen gör??? (blir arg bara jag tänker på det, GRRRR!) Han tog datorn och drämmer i den i hårda armstödet på soffan...gissa om jag blev arg??!!

När jag senare på kvällen ska starta upp den så är den helt död...ingenting händer, skärmen är svart!

Då förvadlades jag till en  3-åring och går o surar, o skäller på min stackars son igen , säger diverse dumma saker som att vi inte är kompisar idag och att vi ska sälja alla hans leksaker för att han har varit dum....usch vikken mamma jag är! Har dåligt samvete idag...vilket föredöme man är ibland...hua!