3 troll =)

Idag fick jag med mig ett extra barn (Hampus) från förskolan, vi promenerade hem och killarna började att leka på en gång när vi kommit innan för dörren !
Lite avbrott för mellanmål och sedan lek igen!
Strax efter 4 kom lite förstärkning =) ett troll till (Theo) med mamma Nina, skönt med lite vuxensällskap !

Kan lova att det röjdes på ordentligt, men man kan väl inte förvänta sig annat av ett gäng 3åriga pojkar...


Albins kraftiga temprament, raseriutbrott, slag och diverse fula ord, mot  sin stackars mamma =(, har tyvärr varit ett återkommande moment under eftermiddagen, trots att han haft två kompisar här...

Jag kan inte låta bli att undra om allt verkligen står rätt till.......................

Idag har han hunnit med bl.a att slå mig med en bandyklubba, slå på platttvn med en leksak, kastat tv-dosorna o golvet, rivit loss sittdynorna+kuddarna i soffan, klättrat upp på köksbänken otaligagånger och försökt ta bl.a kakor, o varit allmänt arg hela tiden...

ska det vara såhär??????

MÅSTE bara tillägga att Elma däremot är ett så fruktansvärt snällt barn! (iallafall än sålänge) Hon är ju då  bara 2 månader, men helt underbart nöjd nästan heeeela tiden o såå glad! Har säkert nämt det förut men kan bara inte låta bli......
#1 - - Anna Hervestad:

Du är inte ensam om att ha det så, det du beskriver om Albin är precis så som Alwin är



Jag har också funderat i banor om allt är som det ska



Vi får hoppas att det är en övergående period som snart går över



Sköt om dig



Kram Anna